Torsdag...

... å halva dagen har redan gått.
Jodå, ett pass pulsgång o ett pass bröst-armar-axlar, en dusch o frukost har hunnits med hittills.
Satt lite färg i ansiktet inför jobbkvällen när jag ändå var igång.

Underbart rouge jag köpte i tis på Kicks, deras eget märke i färgen "Must have"..
Lööööööööövly.... :)

Bakade Hålkakor igår kväll, så gott med färskt bröd till frukosten idag.
Fick faktiskt undan allt jag tänkte igår..
Kläderna flaxade in i garderoberna, allt tidningspapper formligen flög ner i containern o de överflödiga plastkassarna likaså..
Ett mejl till släkten blev det oxå..

Allt går bara man får tummen ur det berömda da a**.... :)
Ingen större idé att påbörja nåt projekt, måste äta middag halv 4 o sen jobba.
Men det är i ordning när jag kommer hem ef 8 ikväll iaf.

HA EN BRA DAG !!
TUDDE-LI-DOOO~~

Kommentarer

  1. Som sagt man får mycket gjort när man måste iväg o jobba senare.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. *ler* Det låter som om du har en bra dag! Härligt!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så effektiv du är! Jag har bara vilat mig i form hela dagen, men det får man när man är förkyld...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg