Oj, oj, oj...



..... en sån afton det blev !!!
En helt grym kväll till Kindbergs blev det !!
Dom körde sannerligen skiten ur oss !! :)
Det var bara i början dom körde några lugna bugg, sen var det fullt ös !!

Stod bara still sammanlagt 2 låtar på hela kvällen, det är ju det här med att dricka vatten... haha !!
I de sista låtarna var jag så trött så jag var nästan lätt illamående..
Då har man dansat intensivt...

Hade sällskap i bilen till Kalmar.
Hemresan är alltid seg men med sällskap går det ju alltid lättare. 
Men sista biten gick bra den oxå.

Så jag behöver väl inte ha alltför dåligt samvete för att jag skippade gymmet igår o jag behöver knappast gå dit idag..
Idag händer inte mycket men mamma bjuder på kroppkakor.
En tradition på Öland att bryta av julmaten med kroppkakor på Trettondagsafton..

Men nu ska jag lägga mig soffan o läsa dagens tidningar o sen måste jag ha frukost...

Gårdagens mejk...

HA EN SKÖN LÖRDAG !!

Kommentarer

  1. Låter som en rolig kväll och att dansa är väl träning om något.
    Kroppkakor ska jag gör nu i veckan som kommer - mums.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow, låter lysande. Då kan du unna dig en hel massa kroppkakor idag, låter det som :-D

    SvaraRadera
  3. Inte konstigt att du knappt fick stå still! Snygging. Så gott med kroppkakor. Kram

    SvaraRadera
  4. Har du något bra recept på riktiga Öländska kroppkakor?

    SvaraRadera
  5. *ler* DET lät väldigt trevligt!!! Och du var ju superfin! Hoppas du orkar ta dig iväg i kväll också!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Men jisses så snygg du är människa! Tro f*n att du fick dansa ;) Nog tur att du tränar så mycket så du orkar med en sån maraton dans!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Så fin du är, åhh kroppkakor som e så gott, vill ha recept.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  8. Finns väl ingen bättre - eller roligare - träning än att dansa!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg